CB1 – Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo
CB2 – Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
CB3 – Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
CB4 – Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
CB5 – Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
CT3 – Capacidade para comunicarse de forma oral e escrita en castelán e/ou galego e/ou inglés
CT4 – Incorporar no exercicio profesional criterios de sustentabilidade e compromiso ambiental. Adquirir habilidades no uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos
CT5 – Capacidade para desenvolver a súa actividade profesional desde o respecto aos dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, no marco da deontoloxía profesional e compromiso ético
CT6 – Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria
CE1 – Capacidade para coñecer e comprender os feitos esenciais, conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química
CE2 – Empregar correctamente a terminoloxía química, nomenclatura, conversións e unidades
CE3 – Recoñecer e analizar problemas químicos, cualitativos e cuantitativos expondo estratexias para solucionalos a través da avaliación, interpretación e síntese de datos e información química
CE4 – Utilizar adecuadamente ferramentas informáticas para obter información, procesar datos, realizar cálculos computacionais e calcular propiedades da materia
CE5 – Presentar material e argumentos científicos de maneira oral e escrita a unha audiencia especializada
CE6 – Coñecer os fundamentos e ferramentas habituais na resolución de problemas analíticos e na caracterización de substancias químicas
CE7 – Distinguir os principais tipos de reacción química e as características asociadas ás mesmas
CE8 – Coñecer as propiedades características dos elementos e os seus compostos, incluíndo as relacións entre grupos e as súas variacións na táboa periódica
CE9 – Coñecer os aspectos estruturais dos elementos químicos e os seus compostos, incluíndo a estereoquímica
CE10 – Coñecer as características dos diferentes estados da materia e as teorías empregadas para describilos
CE11 – Coñecer os principios de Termodinámica e as súas aplicacións en Química
CE12 – Coñecer a cinética do cambio químico, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción
CE13 – Coñecer os principios e aplicacións da electroquímica
CE14 – Coñecer os principios da mecánica cuántica e a súa aplicación na descrición da estrutura e as propiedades de átomos e moléculas
CE15 – Coñecer as principais técnicas de investigación estrutural, incluíndo a espectroscopia
CE16 – Coñecer a relación entre propiedades macroscópicas e propiedades de átomos e moléculas individuais, incluíndo as macromoléculas (naturais e sintéticas), polímeros, coloides, cristais e outros materiais
CE17 – Coñecer a natureza e comportamento dos grupos funcionais en moléculas orgánicas
CE18 – Coñecer as propiedades dos compostos alifáticos, aromáticos, heterocíclicos e organometálicos
CE19 – Coñecer os principais roteiros de sínteses en química orgánica, incluíndo as interconversións de grupos funcionais e a formación de enlácelos carbono-carbono e carbono- heteroátomo
CE20 – Coñecer a estrutura e reactividade das clases principais de biomoléculas e a química de procesos biolóxicos importantes
CE21 – Coñecer conceptos matemáticos baseados noutros xa coñecidos e ser capaz de utilizalos nos diferentes contextos da Química
CE22 – Coñecer e aplicar os fundamentos da Física necesarios para comprender os aspectos teóricos e prácticos da Química que o necesitan
CE23 – Coñecer os principios e procedementos en enxeñería química
CE24 – Coñecer as propiedades e aplicacións dos materiais
CE25 – Manexar con seguridade substancias químicas, tendo en conta as súas propiedades físicas e químicas, avaliando o risco asociado ao uso das mesmas e dos procedementos de laboratorio e incluíndo as súas repercusións ambientais
CE26 – Levar a cabo correctamente procedementos habituais no laboratorio, incluíndo o uso de instrumentación química estándar para o traballo sintético e analítico
CE27 – Demostrar capacidade para a observación, seguimento e medida de procesos químicos, mediante o rexistro sistemático e fiable dos mesmos e a presentación de informes do traballo realizado
CE28 – Interpretar datos derivados das observacións e medidas do laboratorio en termos do seu significado e relacionalos coa teoría adecuada
CE29 – Demostrar habilidade para os cálculos numéricos e a interpretación dos datos experimentais, co uso correcto de unidades e a estimación da incerteza
CE30 – Capacidade para entender, interpretar e adaptar os avances no campo da Química Analítica.
CE31 – Coñecer os procesos de control aplicados nos laboratorios analíticos para lograr a correcta xestión dos mesmos e asegurar a calidade dos resultados.
CE32 – Adquirir coñecementos básicos sobre control e avaliación no medio ambiente e en seguridade agroalimentaria.
CE33 – Coñecer a metroloxía dos procesos químicos, incluíndo a xestión da calidade
CE34 – Seleccionar e utilizar distintos procedementos de obtención e caracterización de nanomateriais e coñecer o seu potencial no desenvolvemento de novas aplicacións.
CE35 – Adquirir coñecementos teóricos e experimentais en aspectos avanzados da Química Física.
CE36 – Coñecer os fundamentos e ser capaz de empregar diferentes métodos de cálculo mecanocuántico aplicados a sistemas de interese en química
CE37 – Adquirir coñecementos básicos de programación e ser capaz de utilizar paquetes informáticos adecuados para resolver problemas de interese químico.
CE38 – Relacionar as bases estruturais dos compostos organometálicos coas súas propiedades físicas, espectroscópicas e químicas.
CE39 – Seleccionar as técnicas e procedementos adecuados a problemas de elucidación estrutural, de síntese, e de illamento e purificación de compostos organometálicos.
CE40 – Adquirir coñecementos sobre a variedade de papeis que desempeñan os ions metálicos en Bioloxía. Coñecer a biomoléculas que conteñen ions metálicos.
CE41 – Avaliar os riscos sanitarios, o impacto ambiental e socioeconómico das substancias químicas.
CE42 – Coñecer estratexias sintéticas que permitan a obtención estereoselectiva de compostos con actividade biolóxica
CE43 – Coñecer os compostos químicos con aplicación terapéutica.
CE44 – Coñecer os principais métodos de estudo dos mecanismos das reaccións orgánicas.
CE45 – Aplicar os coñecementos da química e a enxeñería química aos procesos industriais.
CE46 – Coñecer os principios e procedementos da tecnoloxía ambiental aplicada á industria.
CE47 – Coñecer os principios e procedementos da seguridade e hixiene na industria.
CE48 – Ser capaz de determinar o comportamento dun material.
CE49 – Adquirir os coñecementos, habilidades e destrezas suficientes para a práctica da inmunoquímica en distintos ámbitos
CE50 – Coñecer o concepto de empresa, marco institucional e xurídico da empresa. Organización e xestión de empresas.
Neste sitio empréganse cookies para mellorar a experiencia de usuario.
Coa túa navegación, prestas o teu consentimento para recibir as cookies que utiliza o Portal. De acordoMáis info
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.