Hermida Ramón

36310 Vigo

jose_hermida@uvigo.es

Breve CV

Licenciado en Química pola Universidade de Santiago de Compostela en 1993. Doutor en Química pola Universidade de Santiago de Compostela en 1998. Estadía posdoutoral no grupo do Prof. G. Karlström (Univ. Lund, Suecia) 1999-2002. Outras estadías curtas desde o 2002 ata a actualidade en Lund e Xenebra. Autor de 60 traballos de investigación (35 Q1). Director dunha Tese de Doutoramento. Participación/dirección de 8 proxectos de investigación nacionais. As súas investigaciones centranse no emprego de métodos da Química Teórica/Cuántica para o estudo de: interaccións intermoleculares e a simulación do disolvente (uso de QM/MM), reactividade, deseño de receptores aniónicos e representación teórica de espectros SERS. Colaboracións co grupo do Prof. G. Karlström e con grupos nacionais.

Perfil docente na UVigo

1º cuadrimestre