Estévez Guiance

36310 Vigo

lestevez@uvigo.gal

Breve CV

Licenciada en Química (Orgánica, 2004) e Doutora (Química teórica e computacional, 2009) pola Universidade de Vigo. Estadías de investigación posdoutorais co Prof. Feliu Maseras (ICIQ, Tarragona) e a Dra. Karinne Miqueu (IPREM, Pau, Francia). A súa investigación centrouse nos últimos 5 anos na análise do enlace metal-ligando en complexos de metais de transición (TMC) mediante as teorías QTAIM e NBO para entender o efecto dos ligandos sobre a reactividade do centro metálico. Tamén, en estudos teóricos de mecanismos de reacción de TMC con especial interese en procesos onde se forman/rompen enlaces C-C. Durante a súa carreira investigadora, ten participado en diversos proxectos de investigación autonómicos, nacionais e internacionais. Co-autora de 22 artigos de investigación indexados no JCR. Co-autora de 3 capítulos de libro e autora ou co-autora de máis de 20 comunicacións en congresos nacionais e internacionais.

Perfil docente na UVigo

1º cuadrimestre

Máster Universitario en Química Teórica e Modelización Computacional

V11M131V01113 | Laboratorio de Química Teórica Aplicada

Máster Universitario en Investigación Química e Química Industrial

V11M162V02143 | Fisioquímica de medios naturais

2º cuadrimestre

Máster Universitario en Química Teórica e Modelización Computacional

V11M131V01113 | Laboratorio de Química Teórica Aplicada

Titorías

1º cuadrimestre

Titorías presenciais concertadas
O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario concertado. Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría en liña.

Química Cuántica